Wednesday, October 9, 2013

figuratieve schilderkunst

Yoann stas 3e bachelor Grafiek De figuratieve schilderkunst forefront Lucian Freud, Francis Bacon en Marlène Dumas. INLEIDING Ik ben als pupil grafiek vreemdgenoeg meer geboeid door de schilderkunst dan door de drukkunst. Desondanks heb ik toch maar voor de richting grafiek gekozen maar ruim 60% train mijn praktijk bestaat uit schilderen. Daarenboven zijn heated telkens hoofdzakelijk figuratieve schilderijen. Ik heb a traint-garde jongs af aan altijd al de voorkeur gehad om personen, of in ieder geval menselijke vormen weer te geven. Of het nu een close-up vanguard een gezicht of een frame line van een lichaam was, het maakte me niet uit, zolang het maar figuratief bleef. Dat wil niet zeggen digital audiotape ik niet te vinden ben voor moderne kunst en het abstracte. Ik hou namelijk zeer veel van de kleurvlakken (en hun plaatsing tegenover elkaar) van Mondriaan en de typografie van Piet Zwart, maar agree oarlock toe h eb ik het nog niet op mijn eigen werk toegepast. Dat gezegd kan ik doorgaan naar de essentie van de zaak, ik ben altijd al geboeid geweest door de weergave van de huid. De kleurkeuze van de naakte huid kent een afbeelding een zekere sfeer toe.
bestessaycheap.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Vaalheid zorgt zo voor afstoting, en met een witte bleke blozende huid krijg je eerder een frêle effect. Het zijn allemaal elementen reach bijdragen tot aan de totaalervaring van een schilderij. Die kleurkeuzen, om daar even op door te gaan, zijn afhankelijk van kunstenaar tot kunstenaar. Ze zijn vaak ook heel treffend omdigital audiotape ze meestal terugkomen doorheen hun hele oeuvre, rekening houdend met de evolutie. Wanneer de weerg! ave van een menselijk lichaam zodanig kenmerkend is voor een bepaalde kunstenaar, wordt het boeiend om dat eens dieper te onderzoeken. Op zon momenten vraag ik me dan af of de kunstenaar niet in één of ander systeem zit waaruit je zowel zijn gedachten als doelstellingen kan bepalen. Houdt de manier waarop een schilder de verf aanbrengt verband met till hij zich voelt, of hoe hij zich...If you want to get a full essay, straddle it on our website: BestEssayCheap.com

If you want to get a full essay, visit our page: cheap essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.